Obserwatorzy

poniedziałek, 20 listopada 2017

embroidered sweater

Dzisiaj mam dla Was taką zwykłą, casualową stylizację. Tym razem postawiłam przede wszystkim na wygodę. Zestaw składa się z kilku nowości. Pierwsza z nich to oczywiście krótki kożuszek, który jakościowo jest rewelacyjny, mój pochodzi ze strony Sammydress. Kolejną nowością jest biały sweter z pięknym, kolorowym haftem, który znajdziecie na Rosegal. Obie te rzeczy połączyłam z czarnymi spodniami i koszulą denim. Nowością w mojej garderobie jest również czerwony beret z H&M oraz mega wygodne botki od Deezee.pl

* kurtka/leather jacket TUTAJ/HERE
* haftowany sweter/embroidered sweater TUTAJ/HERE
* beret H&M
* koszula denim/denim shirt H&M
* jeansy Mohito
* plecak/backpack Zaful
* botki/boots Deezee.pl













27 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz:) super sweter, kurtka i botki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie :) obie rzeczy wyprzedane :) kliki :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja 😍
    Do twarzy ci w czerwonym ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. I fall in love with yous boots, really amazing!!

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja
    Bardzo podoba mi się ten sweterek

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i kolory. Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko bardzo ładne i kożuszek i sweterek i botki. Beret też mi się podoba, bo ja czapkowo-beretowa jestem, tylko ja bym go założyła tak na czoło i na bok, po francusku. Wydaje mi się, że byłoby lepiej. Może spróbuj. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice and cool outfit with great red details!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/11/17/kathrine-wants-boots/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorystycznie super. Stylizacja jak najbardziej udana. Uwielbiam połączenie sweterka z kołnierzykiem od koszuli ;)
    ✾ I'm Dollka Blog ✾

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne zdjęcia. Czerwony to zdecydowanie Twój kolor!

    OdpowiedzUsuń
  11. The red highlights in this autumn look are perfect.
    What a great combination, you look so lovely.

    take a look at my BLOG and also INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful sweater babe! Kisses
    http://www.atrendylifestyle.com/2017/11/looks-sporty-inspiracion.html

    OdpowiedzUsuń
  13. U Ciebie zawsze stylowo i z pomysłem! Piękne połączenie, a kożuszek genialny:)
    klik:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam te botki tylko białe i nie mam zielonego pojęcia do czego je założyć:)


    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle wyglądasz świetnie, bardzo fajnie dobrane kolory :) Całuję, Jo

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądają te czerwone dodatki i te buty <333!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie prezentuje się czerwony beret i plecak w połączeniu z czernią. Wspaniale wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale wyglądasz, super połączyłaś całość z czerwonymi dodatkami.
    Uwielbiam te kolory <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń