Obserwatorzy

środa, 6 września 2017

farewell summer

Niestety Kochani jesień zbliża się wielkimi krokami, a co za tym idzie trzeba się pomału żegnać z latem. Bardzo nad tym ubolewam bo już nie założę moich ulubionych, zwiewnych sukienek. 
Ale zanim ta jesień do nas przybędzie to mam dla Was dość wakacyjną i letnia stylizację. Mam na sobie cudowną, kwiecistą sukienkę, która jest dostępna na stronie Dresslily. Na tej samej stronie znalazłam równie czerwony pasek, którym podkreśliłam moją talię. Wakacyjna stylizacja nie mogła obejść się bez torby plażowej, moja pochodzi ze strony Bonprix oraz bez efektownych kolczyków w kolorze turkusowym, dostępnych na Dresslily.

* kwiecista sukienka/flower dress TUTAJ/HERE
 * czerwony pasek/red belt TUTAJ/HERE
* kolczyki/earrings TUTAJ/HERE
* torba plażowa/beach bag Bonprix 

24 komentarze:

  1. Mam podobną sukienkę ale zamawialam z rok temu:D ślicznie wyglądasz mega kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna stylizacja! :)
    Przywraca wspomnienia z wakacji.

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka i dodatki, wyglądasz w nich rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądasz, cudowna sukienka i świetne dodatki :)kliki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. liczę jeszcze na cieplejsze dni :) wyglądasz pięknie w tej sukience! Super dodatki i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz pięknie :) Bardzo ładne kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous dress and shoes xoxo

    http://www.myinfinitystyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. So lovely dress! Kisses
    http://www.atrendylifestyle.com/2017/09/look-con-vestido-largo-de-rayas.html

    OdpowiedzUsuń
  9. wakacyjnie <3 piękne kolczyki i koszyk!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna stylizacja, wszystko do siebie pasuje. Szczególnie lubię Twoją torebkę. I te zdjęcia SZTOS!
    Oczywiście obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga <3
    xoxo
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana prezentujesz się rewelacyjnie, pomagam - 22,88$, 7,47$, 4,59$, :)
    Mogę prosić o 1 klik : TUTAJ ?

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna sukienka, kolczyki, pasek i buty idealnie dobrane, przepięknie wyglądasz:)
    poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądają kolczyki i buty w tym samym kolorze. :) Fajna torebka. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Za oknem taka paskudna pogoda a u ciebie tak ciepło i wakacyjne :*

    Buziaki :*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful dress! You look absolutely stunning!

    http://marylyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. So stylish dress! Perfect for elegant moments!!!
    Don't miss my last outfit, now on my blog! Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    4 Reasons to wear a white dress

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty to potrafisz bawić się kolorem, cudownie wyglądasz w tej stylizacji. Dodatki masz świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam takie sukienki! ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz <3 podoba mi siębardzo jak połączyłaś kolory <33

    OdpowiedzUsuń
  20. Sliczny look. Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń