Obserwatorzy

poniedziałek, 18 maja 2015

pastel spring

Przygotowałam kolejną wiosenną stylizację tym razem w pastelowych kolorach. Kobaltowe cygaretki założyłam do zwiewnej koszuli w kwiaty. Zdecydowała się również na różową narzutę, którą wygrałam w konkursie organizowanym przez Estelle Fashion i Butik Luxx. Muszę przyznać, że jest ona rewelacyjna, bardzo ładnie się układa, wykonana jest z pianki i na pewno założę ją na różne okazje.
Dopełnieniem stylizacji są dodatki w kolorze niebieskim. Torebka pochodzi ze sklepu Pepco, natomiast błękitne szpilki to moja kolejna wygrana tym razem od Juliette in Wonderland i sklepu Obuwie Margot

* narzuta Butik Luxx
* torebka Pepco
* szpilki  Obuwie Margot












19 komentarzy:

  1. Szpilki sliczne, poluje na podobne :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty szczęściaro, świetne rzeczy wygrałaś:D ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta narzutka. Super wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne te cygaretki! pięknie Ci w pastelach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyglądasz! Uwielbiam takie wiosenne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kobiecy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiście świetna ta narzutka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna jest ta narzutka!
    bardzo ładnie kontrastuje ze spodniami!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz!
    koszula genialna + idealna figura <3

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też chcę tak wygrywać hihi:p świetne rzeczy upolowałaś w konkursie, szpilki są obłędne:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastycznie wyglądasz. Podoba mi się ten look.

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja:)

    Ty też piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kolorystyka. Piękna torebka i buty

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi to chyba nigdy w życiu nie udało nic się wygrać :/ super jest ta narzutka!
    Bardzo fajne kolory zestawu- pasteLOVE <3
    i widzę, że babu blue nie tylko mnie ogarnął :) hihihi super szpilki <3

    miłego dnia kochana :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wszystko dobre, ta narzutka jest świetna ;) też taką posiadam i polecam ;)

    świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super blog <3
    Proszę więcej takich notatek ! Miło wraca się do takich blogów
    Ja tu zostaję na dłużej .
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zapraszam do mnie ! Ja się uczciwie zrewanżuję
    http://patrycjabunt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wszystko razem wygląda!! :)

    jeśli masz ochotę zapraszam na nowy blog o lumpeksowych łowach :)
    whiteeandblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń