Obserwatorzy

poniedziałek, 29 grudnia 2014

silver & blue make up

Witajcie Kochani:)

Jedna z moich czytelniczek poprosiła mnie abym wykonała makijaż sylwestrowy w odcieniu szaro-srebrno-czarnym. Muszę przyznać, że już od dłuższego czasu przymierzałam się do wykonania makijażu właśnie w tych kolorach, głównie z myślą o mojej srebrnej sukience na sylwestra. Wykonując ten makijaż inspirowałam się kolorami zimy stąd srebro, biel, niebieski.Całość utrzymana jest w chłodnej tonacji. 

Makijaż będzie się idealnie komponował ze srebrną, szafirową lub czarą sukienką.












15 komentarzy:

  1. Wow, fantastyczny. Bardzo precyzyjny. Cudowny kolor ust i odważne połączenie z niebieskościami na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne niebieskie oczka i ładna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor ust fantastyczny :) co to za odcień ?

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny makijaż, w szczególności kolory na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie te kolorki Ci pasują! Ślicznie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny makijaż! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny, idealny makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym się z moim makijażem mogła schować przy tobie (o ile to można w ogóle nazwać makijażem) :P ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorgeous make-up! :)

    Love the double winged eye-liner! :)

    Geekette in High Heels

    OdpowiedzUsuń