Obserwatorzy

niedziela, 14 grudnia 2014

New Year's Eve makeup

Witajcie Kochani:) 
Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszą propozycją makijażu na sylwestra, studniówkę, karnawał. Makijaż sylwestrowy musi być efektowny, połyskujący, powinien przykuwać uwagę. W takim makijażu nie może zabraknąć brokatu, sztucznych rzęs, piór, cyrkonii itd.

Mój makijaż utrzymany jest w bordowej kolorystyce. Całość wykonana paletką sleek arabian nights i vintage romance. Użyłam również połyskujących pigmentów z Inglota, nr 85 i 86.










33 komentarze:

  1. cudnie, genialnie! taki makijaż bym chciała <3

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, piękny makeup, ja takich zdolności nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś cudownego ! <3 Tworzysz prawdziwe dzieła :)
    Skomentujesz ? http://dennaystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG !!!!! boskie oczy i make up <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki śliczny! też mam tą bluzkę ale ze złotym kołnierzykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Piekny makijaz! Genialne kolory!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zawsze piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczny makijaż, ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurczę jak pięknie!!! Chyba sobie zapiszę Twoje zdjęcie w galerii:) no cudnie!!!:):*

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny makijaż! Wspaniały! Oczy od razu przykuwają uwagę <3

    OdpowiedzUsuń
  11. JA JAK ZAWSZE JESTEM ZACHWYCONA
    Cudownie

    pozdrawiam, Ola
    Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż, chociaż ja nie zdecydowałabym się na tak intensywne kolory, ale bardzo mi się podoba. Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna robota!

    _______________________________________
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    + fashionstyle & new blog design

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow jaki piękny makijaż.
    Jestem pod wrażeniem Twojego talentu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oszałamiający makijaż! Chciałabym umieć namalować takie oczy! Oczywiście obserwuje i zapraszam do mnie foiietreves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny makijaż ! Idealnie pasuje do Ciebie, zachwycająco wyglądasz :)
    Pozdrawiam i dodaje do obserwowanych :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękny! Podziwiam ludzi, którzy potrafią robić takie cuda!

    OdpowiedzUsuń
  18. zrób makijaż sylwestrowy ale w odcieniach biel- szary - czarny prosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękny makijaż!:-) wyglądasz olśniewająco <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny makijaż. Rewelacyjnie się prezentuje. :)

    Pozdrawiam,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Masz talent do tego ja nie potrafię:(

    Całuję

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten makijaż robi wrażenie :) Ślicznie w nim wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  23. przepięknie zrobione oczy, idealne na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń