Obserwatorzy

niedziela, 23 listopada 2014

Jesienny ogród

Ogrodniczki - początkowo spodnie zwane "waist overalls" (spodnie na szelkach) były odzieżą roboczą. Teraz wróciły do łask i kojarzą się ze stylem ulicy. Uszyte z jednolitego ciemnego denimu lub przecieranego sztywnego dżinsu mogą mieć dziury lub różnokolorowe łaty. Ich powrót to oczywiście zasługa gwiazd. Ogrodniczki możemy nosić do krótkiego topu, trampek, szpilek itd.

Postanowiłam tym razem stworzyć z moimi ogrodniczkami bardziej jesienną stylizację. Założyłam do nich błękitną, delikatną bluzkę oraz cieplutką, futrzaną kamizelkę, której nie mogło zabraknąć w tym zestawie. Szpilki zamieniłam na czarne botki, dopełnieniem całości jest mała, zgrabna torebka oraz czarny melonik w stylu Flip i Flap :D

* bluzka Mosquito
* kamizelka Allegro
* ogrodniczki Promod





















37 komentarzy:

  1. Genialna kamizelka i piękny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja, zupełnie odmienna niż dotychczas, fajne futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne masz te ogrodniczki, ale i tak najbardziej podobają mi się botki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosko wyglądasz! Stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kamizelka futrzana jest fantastyczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. po pierwsze - ten zestaw nie może mi się nie podobać, skoro widzę tu melonik ^^
    jest melonik, to Mar się śmieje do monitora ^^

    po drugie ogrodniczki są świetne!
    one już dawno przestały się kojarzyć z zaniedbanymi przyszłymi mamami albo robotnikami ;)
    odpowiednio "dobrane" do całości są świetnym ciuchem!
    te Twoje zestawione z kamizelą zdecydowanie robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie bardzo ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna stylizacja, piękna dziewczyna czego chcieć więcej??<3
    pilnuj futerka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. "Jestem zachwycona!

    pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie wyglądasz! świetny kolor na ustach:**

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie! Widać, że masz styl :)

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ogrodniczki są po prostu zjawiskowe! Bardzo podoba mi się futrzak!:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna jest ta kamizelka :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Futerko i kapelutek rewelacja. Moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
  15. futrzak jest cudowny!

    ____________________________________
    już jest!
    fashion stylizacja w najgorętszym kolorze jesieni
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna bluzka. bardzo seksowna :)

    OdpowiedzUsuń

  17. Natalio bardzo podoba mi się Twój styl ubierania. Kobieco, elegacko i z klasą.
    Pięknie.
    Świetny futrzak i botki.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne ogrodniczki:)! super, że jeszcze można je spotkać na blogach, idealnie dopełniłaś całość kamizelką i kapeluszem:)! zapraszam do siebie:)
    www.mesmerize87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! przepięknie wyglądasz <33 boska kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale masz boską kamizelkę!!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega efektowna kamizelka :) Musi być cieplutka
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przeurocza jest ta bluzka w kropeczki, wyglądasz bardzo ładnie, kolor tej szminki/pomadki zdecydowanie został stworzony dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna stylizacja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Love the furry vest! :)

    Wanna follow maybe? :)

    OdpowiedzUsuń