Obserwatorzy

środa, 14 listopada 2012

Metamorfoza Patrycji:)

Cześć Dziewczyny:) 

Dzisiaj przychodzę do was z kilkoma makijażami, które wykonałam na mojej kumpeli Patrycji:) Pewnego dnia ni stąd ni zowąd koleżanka zaproponowała, że zostanie moją modelką, a moim zadaniem będzie wykonać jej makijaż:) 

Pati wpadła do mnie w sobotę wieczorem, wypiłyśmy po lampce likieru, następnie zabrałam się za tworzenie i tak nam się to spodobało, że zmalowałyśmy 3 makijaże:)

 Koleżanka ma specyficzną powiekę, troszkę taką pomarszczoną, dlatego oglądając zdjęcia możecie mieć wrażenie, że kreski na powiekach są nierówne ale uwierzcie mi na słowo, że nawet po tym likierze namalowałam je prosto:D 

Patrycja przed:

 

Patrycja po:

*makijaż nr 1
 

* makijaż nr 2


 * makijaż nr 3


 Buziaczki:):*

35 komentarzy:

  1. Zdecydowanie makijaż nr 1! Taki delikatny i subtelny :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż numer 1.... wow, odmienił Ci koleżankę nie do poznania :) Najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!Niesamowita zmiana po wykonaniu makijażu:)Mój faworyt to nr.1 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie trzy świetne, ale jednak pierwszy najbardziej mi się podoba, drugi tez- jest taki z pazurem. Świetny pomysł na posta.

    OdpowiedzUsuń
  5. I jest rewelacyjny :)) Pozdrawiam
    Biszkopcik86

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż :) Numer 1 najbardziej przypadł mi do gustu.

    Zapraszam, do mnie ! :) Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie - proszę jak makijaż może zmienić twarz.... i myślę, że wpływa na pewność siebie :)
    Aż chętnie bym trafiła do Ciebie na taką metamorfozę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bosko - ja też chcę taką metamorfozę ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. No i super sobie poradziłaś z metamorfozami ! a może ten likier Ci pomogł hihi ;) Makijaz nr 1 i 2 najbardziej mi się podobają. pozdrawiam i czekam na więcej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow jaka zmiana, makijaz nr 1 pasuje najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  11. Koleżanka zmieniona radykalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ zmiana! Mnie również najbardziej podoba się pierwszy makijaż.
    To bardzo ciekawy pomysł na post, może jeszcze jakaś koleżanka zgodzi się na taką metamorfozę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko jakaś koleżanka będzie chciała się oddać w moje ręce to na pewno pojawi się jeszcze taki wpis:)

      Usuń
  13. W zyciu bym nie powiedziała że to ta sama osoba !!! :) bardzo trafiona stylizacja :) cudowne makijaze :* Ty jesteś z Krosna z podkarpackiego?

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie wyszła ta metamorfoza, ktoś tu jest zdolny bardzo ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. wow .! 1 makijaż jest świetny .! ;) Bardzo mi do niej pasuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Metamorfoza świetna :)
    Make-up pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super makijaże Kochana ;*

    Bardzo dziękuje ;*

    Pozdrawiam cieplutko, życzę miłego dnia i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  18. masz na prawde oko i umiejętności!!! na pierwszym zdjęciu najbardziej misie podobają kreski na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna dziewczyna i śliczne makijaże najbardziej podoba mi się nr 1

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW !!! Makijaż naprawdę robi wrażenie :) Ślicznie wyszło :) masz talencior :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No no jesteś świetna. Metamorfoza wyszła na +

    OdpowiedzUsuń
  22. wow w czerwonych ustach najlepiej

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne makijaże. :)
    Koleżanka ma świetne spodnie. :D

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk Słoneczko ;** czekam na nowości u Ciebie ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. OOO świetny przykład na to ile makijaż daje....Pięknie wygląda koleżanka :))) 1 najbardziej mi się podoba,jest ślicznie i subtelnie :)))Super post :))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Koleżanka powinna się malować :) ja bym jeszcze do tego wyregulowała ładnie brwi

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdecydowanie 2 , jeszcze tylko trzeba jej spalić ten sweterek i będzie ok :):) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Robi wrazenie.:-) Obserwuje i zapraszam do siebie.:-)

    OdpowiedzUsuń